Saturday, May 22, 2010

Διαγωνισμός: Κερδίστε το βιβλίο της μικρής κουζίνας, Ψωμιά και ζύμες

Την ταξιδιάρα Πέννυ Μπροτζάκη με την Πυξίδα της, την ξέρετε; Σε όσους αρέσουν τα ταξίδια, σίγουρα ναι! Η φίλη μου η Πέννυ, που με έχει φιλοξενήσει αρκετές φορές στην Πυξίδα της, σαν ταξιδιάρα που είμαι (ή έστω ήμουν) κι εγώ, διοργανώνει διαγωνισμό, με δώρο το βιβλίο μου, "Ψωμιά και ζύμες". Ελάτε στο μπλογκ της, για να δείτε, με πόσο απλό τρόπο, μπορείτε να κερδίσετε το βιβλίο. Πάρτε μέρος, ακόμα κι αν το έχετε! Τίποτα δεν σας εμποδίζει! Ο διαγωνισμός, ισχύει μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 24 Μαΐου (προς ξημέρωμα της Τρίτης 25 Μαΐου).
Πέννυ, σ΄ευχαριστώ για το τόσο όμορφο ποστάκι που έγραψες για μένα και για όλα! Ανυπομονώ να δω, ποιος/ποια θα είναι ο/η τυχερός/ή!

Update: Η τυχερή είναι η Ειρήνη Μαρκουλάκη! Πάντα τύχη να έχεις Ειρήνη!

5 comments:

  1. αααα λες να λάβω μέρος;τα έξοδα αποστολής όμως είναι πολλά.....θα περιμένω την πρώτη ευκαιρία που θα κατέβω Ελλάδα :)

    ReplyDelete
  2. Να λάβεις μέρος γιατί θα στο στείλει η Πέννυ!

    ReplyDelete
  3. Έλαβα κι εγώ μέρος!Καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  4. αυτο το βιβλιο μου το εκαναν δωρο την προηγουμενη βδομαδα μια φιλη απο τα επτανησα και το επεξεργαζομαι ειναι υπεροχο...

    ReplyDelete
  5. Δέσποινα καλή επιτυχία!

    Πανσοφίξ σοβαρά; Καλέ από ποιο νησί στο χάρισαν; Κοινή φίλη; Την ξέρουμε στη μπλογκογειτονιά; Αχ πολύ χάρηκα!

    ReplyDelete