Monday, August 23, 2010

Στο πανηγύρι

Οι πάγκοι στήθηκαν. Η πραμάτειες απλώθηκαν. Οι μικροπωλητές, από όλη την Ελλάδα, πήραν τη θέση τους πίσω από τους πάγκους. Το πανηγύρι για τη γιορτή του Αγίου Διονυσίου αύριο, είναι έτοιμο.

Μ΄ αρέσει να πηγαίνω και να χαζεύω στα υπαίθρια μαγαζάκια. Έτσι όπως είναι όλα μαζεμένα, με όλα αυτά τα πράγματα απλωμένα μπροστά σου, κάτω από έντονα φώτα, δείχνουν όλα όμορφα. Ο κόσμος, υπερβολικά πολύς. Κάθε χρόνο. Τόσο πολύς, που δύσκολα περπατάς. Όλος ο κόσμος κατεβαίνει στο πανηγύρι. Ξένοι και ντόπιοι. Μου αρέσει να χαζεύω στα κουζινικά. Πολλές φορές βρίσκεις πράγματα που δεν βρίσκεις εύκολα εδώ ή στο σούπερ μάρκετ. Πέρυσι, αγόρασα μια ξύλινη τάβλα και βέργα, για να φτιάχνω πίτες. Εδώ δεν υπάρχουν. Έκανα πολύ καλά που την πήρα. Για να δούμε αν φέτος βρούμε κάτι ενδιαφέρον πάλι!




Μετά από ολιγοήμερη απουσία, πάλι εδώ (για δουλειές έλειπα και μόνο, μη φανταστείτε διακοπές. Είπαμε: Μ. Κ. (μετά κρίσης), πάνε οι διακοπές....).

Κεραστείτε παστελάκι μαλακό, φυτούρα, ή ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή σας virtually!
Καλή εβδομάδα να έχουμε και βοήθειά σας ο Άγιος!

22 comments:

  1. Αχ βρε Κική μου, εκεί θα έπρεπε να ήμουν κι εγώ. Μια ξύλινη βέργα για πίτες ψάχνω παντού αλλά δεν τη βρίσκω.
    Καλά να περάσετε στο πανηγύρι!
    Μάγδα

    ReplyDelete
  2. Αγαπητή μου Κική
    Χρόνια πολλά για τη γιορτή σας
    Εύχομαι να περάσεις καλά και να βρεις κάτι καλό να αγοράσεις γιατί το ίδιο είμαι κι' εγώ. Ψάχνω να βρω και πραγματικά βρίσκω πολλά και ενδιαφέροντα. Έχω γεμίσει το σπίτι και η κυρά με κυνηγάει
    Και του χρόνου
    Ντένης

    ReplyDelete
  3. Φαντάσου κι εγω την βέργα με την ταβλα λιμπίστηκα και δεν φτιάχνω και πίτες! Μήπως και...
    Λόγω του κόσμου τα τελευταία χρόνια δεν πάω.
    Σου εύχομαι "και του χρόνου με υγεία"!!!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα Κική. Μας έλειψες.
    Βοήθειά σας ο Άγιος.Βλέποντας τα slides μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι οι ίδιοι άνθρωποι ήταν και στην Αγία Μαρίνα φέτος.
    Και η δική μου τάβλα αγιομαρινιάτικη είναι:-) Φέτος πήρα ένα ρολό με ξύλινο κίλυνδρο για άνοιγμα τάρτας και μια μικρούλα πήλινη γάστρα δύο ατόμων.Υπάρχουν θησαυροί στα πανηγύρια ακόμη αλλά και ψευτιές και πλαστικούρα απίστευτη...

    ReplyDelete
  5. Ωχ θέε μου το θεότυφλό μου σύστημα πάλι! Κύλινδρος βέβαια!

    ReplyDelete
  6. καλημερα και καλή εβδομάδα!
    καλά να περάσετε στο πανηγύρι! :-)

    ReplyDelete
  7. καλημερα!!βοηθεια μας!!!!ενα μπωλ....λουκουμαδες...παρακαλω...@@@@@@@@@@@@@!!!!??????την ατυχια μου....χιχιχι!!!ελα που δεν μπορω...να φαω???.....Kikiiiiiiiiii......δεν θα σε πετυχω..πουθενα?????ΕΕΕΕΕΕΕΕ???την ...εβαψες......καλη μου!!!!!!χιχιχιχιχιχιι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. η Μενεγακη ...ψαχνει....μαγειρισα....για...κοπιασε....προς τα εδω....μην παω και...βαλω...πανο..εξω..απο το καναλι...!!!!!!χιχιχιχιχιχιχι!!!!!!
    ΘΕΛΟΥΜΕ..ΤΗΝ...Kiki.....Θελουμε...την Κiki..........xixixixixi!!!!!

    ReplyDelete
  9. Χρόνια Πολλά και του χρόνου πάντα με υγεία!!!
    Ίσως στην επαρχία τα παζάρια να έχουν νόημα επίσκεψης εδώ πια πάει, μόνο από μακρυά περνάω και να φανταστείς ότι είναι η λατρεία μου τα καλά παζάρια.
    Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  10. Μάγδα, υπάρχει τρόπος να σου στείλω; Θα έρθει άλλος εκεί; Αν θες πες μου!

    κ. Ντένη, μα είναι ωραίο να παίρνεις κουζινικούλια! χαχα! Κι εγώ δεν έχω πού να τα βάλω πια!

    Χαρά, να πας πρωι με τον ντάβανο που δεν πάει κανείς! Σμουτς!

    Vita είδες; Λες και είσαι στα ίδια πανηγύρια. Πανομοιότυπα πράγματα και πρόσωπα! Μα πάντα βρίσκεις κάτι χρήσιμο!

    ReplyDelete
  11. Λιβύα, ευχαριστούμε! Φιλιά!

    Ίριδα, εγώ έφαγα 2 από του γιού μου και 3 από της πεθεράς μου. Κατά τ΄αλλα δεν αγόρασα λουκουμάδες εγώ!!! Χαχα!
    Καλέ τι να κάνω εγώ στην Αθήνα; Άσε που δεν είμαι ΤΟΣΟ καλή για ον λαιν μαγείρισσα! χαχα!

    Ξανθή, εδώ, μόνο αυτό είναι τόσο μεγάλο. Και στης Αγιας Μαύρας που ειχα παει ηταν καλούλι, αλλά όχι τεράστιο σαν αυτό. Εδω, όντως μερικές φορές βρισκουμε πραγματα που δεν τα βρίσκεις εύκολα (όπως την τάβλα και βέργα).

    ReplyDelete
  12. κλεβεις....κλεβεις!!!!!?????χιχιχι...οχι και δεν εισαι καληηηηηη!!!!!!!εγω σε ειδαααααα!!!!εγω σε ειδαααααα!!!!!αψογη!!!!!!πολυ καλυτερη απο πολλες...αλλες....ασε ...που σε αγαπαμε κιολας...και θα σε υποστηριξουμε....ετσι????????

    ReplyDelete
  13. Χρόνια έχω να πάω σε τέτοιο πανηγύρι! Τελευταία φορά ήταν στην Αρναία της Χαλκιδικής στη γιορτή της Παναγίας.
    Βοήθεια σας και του χρόνου να είστε καλά!

    ReplyDelete
  14. Κική μου και όλοι αγαπητοί μου συμπατρώβτες και συμπατριώτισσες, Χρόνια Πολλά και Καλά, βοηθειά μας ο Άγιος, καλά να περάσετε και του χρόνου...καλύτερα....χωρίς δου νου του...
    Κι εμένα μ΄ αρέσει να περνοδιαβαίνω, να ψάχνω και να αγοράζω...σιτζούρτζουλα, άλλο που τις περισσότερες φορές ούτε τα χρειάζομαι ούτε που έχω πού να τα βάλω...'Ηθελα νάμουν εκεί...φιλιά...

    ReplyDelete
  15. Και του χρόνου με υγεία.
    Ο Άγιος να βάλει το χέρι του για ούλον τον κόσμο φίλη μου.
    Με τούτα και με κείνα, μέχρι και τα πανυίρια έχασαν τον μπούσουλά τους. Αλλά όλο και κάτι χρήσιμο μπορείς να εύρεις σε δαύτα.
    Φιλώ σε.

    Εμείς πάντως πέσαμε σε φιέστα στα Μαλτέζικα χωριά, που κάθε μέρα όλο και κάποιον άγιο εορτάζουν και εκείνη. Φιέστα καρναβαλική με άρματα και μασκαράδες μέσα στο κατακαλόκαιρο! Τουριστικό και όχι μόνον, το όλο θέαμα προφανώς.

    ReplyDelete
  16. να περασετε καλα κ με υγεια! βλεπεις θυμηθηκα κ τον αγιο της ενοριας μου που γιορταζει πισω στην κοινη μας γενετειρα! σε φιλω κικη μου απο την κω!τζ.

    ReplyDelete
  17. Καλά να περάσετε!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  18. έχω περάσει απ΄τη γιορτή σας και φυσικά έχω τιμήσει τα γλυκα!!!!

    καλό βράδυ

    ReplyDelete
  19. Ιριδα, ευχαριστώ πολύ για την ένθερμη υποστήριξη! :-)))

    Big mama ευχαριστώ! Ομολογουμένως είναι από τα μεγαλύτερα που έχω δει!

    Ντανιέλ χρόνια πολλά και σε σας τους μακρινούς ζακυνθινούς!

    ReplyDelete
  20. Πηνελόπη, ευχαριστούμε. Σ' αυτό βρίσκεις τα πάντα πάντως. Μεγάλη ποκιλία και μ΄αρέσει!

    Ζαζα, στον Άγιο Διονύσιο νομίζω γεννήθηκε ο πατέρας μου. Εκεί πρέπει να μεγάλωσε τα πρώτα χρόνια. Βοήθειά σου!

    Τρελοτουρίστρια, ευχαριστούμε!

    Και λοιπόν, ααα καλή μου! Άρα έχεις άποψη από πρώτο χερι! :-)

    ReplyDelete
  21. Είναι ωραία φάση τα πανηγύρια, κι ας έχουν πολυκοσμία. Φέτος, παρόλο που πήγα Ελλάδα 2 φορές μέσα στο καλοκαίρι, δεν πέτυχα κανένα. Ίσως του χρόνου...

    ReplyDelete
  22. Εγώ πήγα σε 2-3 Σοφία και ήταν ωραία, παρόλη την πολυκοσμία όπως λες!

    ReplyDelete