Wednesday, December 22, 2010

Η μικρή κουζίνα στο Αγρίνιο. Παρουσίαση βιβλίων και εδεσμάτων, 27 Δεκεμβρίου στο εστιατόριο Ηλιάστρα

Και πάνω που είπα "Ουφ! πάει κι αυτό! Τέλειωσε η παρουσίαση", ήρθε η πρόταση για δεύτερη παρουσίαση των βιβλίων μου. Η πρόταση έγινε από το εστιατόριο Ηλιάστρα, ένα στολίδι, όχι μόνο στο Αγρίνιο αλλά και σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα και το σεφ Βασίλη Λεωνίδου.
Με το Βασίλη, γνωριστήκαμε στο fb, μέσω του φίλου μου του Γιάννη, επίσης σεφ.

Έτσι, τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 6 το απόγευμα, σας προσκαλώ στο Αγρίνιο, στο εστιατόριο Ηλιάστρα, να πιούμε μαζί τον καφέ μας ή το τσάι μας και να φέρουμε τη μαγειρική πιο κοντά μας. Θα φτιάξουμε μαζί λικέρ μανταρίνι, μανταρινότρουφες, cup cakes με λικέρ κακάο και θα απομυθοποιήσουμε τις δυσκολίες της παρασκευής ψωμιού και λικέρ, μέσα από κουβεντούλα.

Δίπλα μου θα έχω συμπαραστάτες, συνεργάτες και συνδημιουργούς όχι μόνο το Βασίλη που δουλεύει εκεί, αλλά και το Γιάννη, που θα δουλέψει κι αυτός για ένα διάστημα στην Ηλιάστρα. Πάλι έχω καταπιαστεί με πολλή δουλειά, πολύ κέφι και μεράκι, λίγο άγχος, επειδή δεν θα είμαι στο χώρο μου, αλλά είμαι σίγουρη, ότι εκτός από τους δύο φίλους μου, θα βρεθούν κι άλλοι φίλοι εκεί και η μαγεία της μαγειρικής θα με παρασύρει στους αγαπημένους μου δρόμους. Λίγο άγχος έχω που θα είμαι ανάμεσα σε επαγγελματίες και σε μια επαγγελματική κουζίνα, αλλά ξέρω ότι ο Βασίλης και ο Γιάννης θα με βοηθήσουν όσο καλύτερα μπορούν. Άλλωστε, περιμέναμε πώς και πώς μια φορά να μαγειρέψουμε μαζί. Ποτέ δεν είχαμε φανταστεί όμως, ότι θα γίνει ταυτόχρονα σε έναν καταπληκτικό χώρο!

Θα είναι χαρά μου, να τα πούμε από κοντά, με όποιον μένει κοντά!

7 comments:

  1. Καλή επιτυχία Κική μου!!! Και που 'σαι, όχι άγχος!! Όλα θα πάνε πρίμα!!
    Φιλιά πολλά
    Καλημέρααααααααααα :)

    ReplyDelete
  2. Deli μου,καλή επιτυχία!
    Μια χαρά θα τα πας,δε σε φοβάμαι είσαι μέσα σ΄όλα!
    Να τους δείξεις όλες τις νοστιμιές σου και τις γλύκες σου!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. Παμε γερα κικη μου!! Περιμενω αυτο που μου ειπες!!!!!

    ReplyDelete
  4. Πέρασα να δώσω τις ευχές μου και στη Μικρή Κουζίνα σου Κική, που μόνο μικρή δεν είναι, χε, χε!
    Να τη δεις να μεγαλώνει, να είσαι κι εσύ μαζί της / μέσω της, δημιουργική για το νέο χρόνο, αλλά και για τα επόμενα!
    Καλές γιορτές! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Καλή επιτυχία, τις ευχές μου και την αγάπη μου!

    ReplyDelete
  6. Κική μου, καλή επιτυχία!
    Είμαι σίγουρη ότι θα σκίσεις! Μακάρι να μπορούσα να έρθω να σε καμαρώσω, μα οι μέρες είναι οικογενειακού χαρακτήρα (θα με διαγράψουν, αν φύγω και τους αφήσω, ακόμα δεν ήρθαμε στην Ελλάδα)
    Σου στέλνω τις ευχές μου και όλη την αγάπη μου!

    ReplyDelete
  7. Γιώργο,
    Ελένη,
    Βασίλη,
    Dark chef,
    Πόπη,
    Αγγελική,
    Σας ευχαριστώ πολύ όλους!

    Βασίλη, ανυπομονώωωω!

    ReplyDelete