Tuesday, July 17, 2012

2η γιορτή ψωμιού, στον Κοιλιωμένο Ζακύνθου



Φιλαράκια μου καλά, επιτέλους έχω την αφίσα και την πρόσκληση της γιορτής. Το Σάββατο 21 Ιουλίου, σας περιμένουμε στον Κοιλιωμένο Ζακύνθου για να γιορτάσουμε το ευλογημένο αυτό αγαθό, το τόσο πολύτιμο για την υγεία μας και τη διατροφή μας, αλλά και για τη θέση που κατέχει στην κουλτούρα και τον πολιτισμό των Ελλήνων, το ψωμί.

Ψωμί, φαγητό, ποτό, χορός, τραγούδι αλλά πάνω απ΄ όλα καλή διάθεση θα υπάρχει εκεί. Σας περιμένουμε!

Όσο για μένα...Όπως λέει κι ο σοφός λαός, όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει. Φεύγω εκτάκτως για Πάτρα σε λίγο, γιατί έχουμε προβλήματα εκεί. Ελπίζω και εύχομαι να είμαι πίσω το Σάββατο τόσο για να χορέψω με το Φιόρο του Λεβάντε, αλλά και για να είμαι πίσω από τον πάγκο με τις Μελισσιώτισες όπως και πέρυσι! Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα τα πούμε εκεί!


7 comments:

  1. Λατρεμένο ψωμάκι!!!

    ReplyDelete
  2. Όλα καλά ελπίζω Κική μου!
    Καλή επιτυχία και στην όμορφη γιορτή σας!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  3. Αχ πόσο θα ήθελα να έρθω!! ελπίζω να μπορέσεις να γυρίσεις εγκαίρως!
    φιλάκια!!

    ReplyDelete
  4. Όλα να πάνε καλά και να απολαύσεις την γιορτή!
    Μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  5. Μακάρι να μπορούσα να έρθω αλλά είμαι πολύ μακριά.
    Εύχομαι όμως κάθε επιτυχία στη γιορτή και να μας έχεις(στον ενικό!)
    και φωτογραφίες για να βλέπουμε τι χάνουμε και να ζηλεύουμε.

    ReplyDelete
  6. Ελπίζω να είναι κάτι περαστικό και να προλάβεις να γυρίσεις! Ολα καλά θα πάνε! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Σας ευχαριστώ πολύυυυ!

    ReplyDelete