Monday, October 8, 2012

Γλυκό ψυγείου με μπισκότα

Το γλυκό αυτό, το έμαθα από μία συνάδελφο. Μία συνάδελφος, έδωσε τη συνταγή σε άλλη συνάδελφο, η οποία της άλλαξε τα φώτα και στη συνέχεια την έδωσε σε μένα, που κι εγώ την πείραξα λιγουλάκι και που μετά θα τη δώσω στην....και πάει λέγοντας. Πραγματικά δεν έχω ιδέα από πού είναι αυτή η συνταγή. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει πειραχτεί για να γίνει πιο light. Στις παρενθέσεις έχω σημειώσει την αρχική εκδοχή της συνταγής. Εσείς, μπορείτε να την κάνετε όπως θέλετε.


Γλυκό ψυγείου με μπισκότα 
Υλικά για μικρό ταψί (χρησιμοποίησα φόρμα 28 εκ.) 
1 μεγάλο κουτί γάλα εβαπορέ (χρησιμοποίησα light)
νερό, όσο χωράει το κουτί του γάλακτος που χρησιμοποιήσαμε
120 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
2-3 κ. σ. ζάχαρη (μπορείτε να βάλετε περισσότερο, αλλά δεν πιστεύω ότι χρειάζεται, 1 κούπα έλεγε η αρχική συνταγή)
5 κ. σ. κορν φλάουρ
2 πακέτα μπισκότα πτι μπερ
2 κ. σ. μαργαρίνη ή βούτυρο (250 γρ. έλεγε η αρχική συνταγή)
(1 φάκελο σαντιγύ)
τρούφα που προτείνω εγώ, αν δεν βάλετε σαντιγύ

Εκτέλεση 
Σε κατσαρόλα, σε μέτρια φωτιά, βάζουμε το γάλα, το νερό (όχι όλο αλλά κρατάμε λίγο για το κορν φλάουρ), τη σοκολάτα, τη ζάχαρη και το βούτυρο να λιώσουν.
Διαλύουμε το κορν φλάουρ σε λίγο από το νερό (ή από το γάλα) που έχουμε φροντίσει να κρατήσουμε.
Μόλις δούμε ότι η σοκολάτα έχει λιώσει, το βάζουμε κι αυτό στην κατσαρόλα και ανακατεύουμε μέχρι να πήξει η κρέμα.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και αφήνουμε 10 λεπτά την κρέμα να κρυώσει.
Μετά, σπάμε τα μπισκότα με το χέρι μέσα στην κρέμα και ανακατεύουμε με κουτάλι. 
Στρώνουμε το υλικό σε μικρό ταψάκι.
Όταν κρυώσει λίγο, βάζουμε λίγη τρούφα.
Εναλλακτικά, όταν κρυώσει εντελώς βάζουμε σαντιγύ.


Tips:
Μοιάζει με τον κορμό/σαλάμι/μωσαϊκό, αλλά έχει μαλακή υφή.
Μπορείτε στο μίγμα να προσθέσετε καρύδια.
 Όταν το έκανα, ξέχασα να κρατήσω νερό ή γάλα για το κορν φλάουρ. Το διέλυσα σε λίγο νερό. Δεν χάθηκε ο κόσμος αν το ξεχάσετε.

Καλή εβδομάδα!

49 comments:

  1. Λουκούμι το πειραγμένο!

    ReplyDelete
  2. Deli,και βέβαια προτιμώ τη light εκδοχή από το τέλειο,δροσερό γλυκάκι σου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Aυτά τα γλυκάκια ψυγείου που πάνε από στόμα σε στόμα πολύ μου αρέσουν! Καλημέρα!!!

    ReplyDelete
  4. Με ωραίο γλυκάκι μας ξεκινάς την εβδομάδα Κικίτσα!
    Θα το φτιάξω σίγουρα, η οικογένεια θα το λατρέψει:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και η δική μου το λάτρεψε Μαράκι! Εγώ, μόνο κλεφτές κουταλίτσες!

      Delete
  5. Εύκολο και σίγουρα απολαυστικό γλυκάκι Κική!
    Αντί για εβαπορέ που δεν συμπαθώ πολύ, θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω γάλα ή κρέμα γάλακτος;
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ερμιόνη πιστεύω ότι άνετα θα μπορούσε να αντικατασταθεί με φρέσκο γάλα. Έτσι κι αλλιώς, μια κρέμα φτιάχνεις.

      Delete
  6. εχω ανοιξει απο χθες αυτη την κολασιμη σελιδα!!!!χαχαχα....
    ειναι ευκολο και θα το δοκιμασω!!!μεγαλος πειρασμος...
    Πολλα φιλια και ευχομαι να εχεις μια ομορφη και ξεγνοιαστη εβδομαδα!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας κολάζω κυρία μου; Δεν το κάνω επίτηδες! χαχα!

      Delete
  7. Κική μου υπέροχο,μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια!Ενα παρόμοιο έφτιαχνε η μαμά μου μόνο που έβαζε μέσα τρούφα και απο πάνω σαντιγύ!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και το συγκεκριμένο πρότεινε σαντιγύ αλλά την παρέλειψα! ;-)

      Delete
  8. Τέτοια γλυκά τα λατρεύω. Εύκολα, χωρίς ψήσιμο, με υλικά που υπάρχουν ανά πάσα στιγμή στο σπίτι. Σε λίγο παρατάω το ίντερνετ και το φτιάχνω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το έκανες τελικά;

      Delete
    2. Το έκανα. ΄Εβαλα μέσα καρύδια και αντί για τρούφα που δεν είχα το πασπάλισα με σταγόνες σοκολάτας γάλακτος.
      Ήταν πολύ γευστικό, μου άρεσε πολύ και επειδή είναι τόσο εύκολο θα το ξαναφτιάξω και σκέφτηκα να το βάλω και σε ατομικά μπολάκια. (Το τελευταίο κομμάτι το είχα κρύψει στο βάθος του ψυγείου και το απόλαυσα χθες μόλις έμεινα μόνη μου).

      Delete
  9. ...θα το πειραζα και γω λιγο , αλλα φοβαμαι μην το καταστρεψω! Για πρωτη φορα θα το φτιαξω όπως λες και βλεπουμε!!! Μου φαινεται πολυ ωραίο πάντως!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς τη! Κάνε το έτσι την 1η φορά και μετά πείραξέ το!

      Delete
  10. Κική και λάιτ και σοκολατομπισκοτένιο!!! Είναι να περιμένουμε;; Βουτάμε το κουτάλι μέσα στο γλυκάκι, χωρίς τύψεις. Ας είναι καλά η συνάδελφος της συναδέλφου, που πήρε από την άλλη συνάδελφο την συνταγή και την έφερε σε σένα, αλλά και εσύ που μας την έφτιαξες!
    Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειρήνη τα έχει τα λιπαρούλια του από τη σοκολάτα, αλλά τα μειώσαμε όσο μπορούσαμε!

      Delete
  11. Πολύ όμορφο τό σοκολατένιο σου γλυκό Κική!Κάτι παρόμοιο φτιάχνω αλλά μέ σαντιγύ!Καλή εβδομάδα!Πολλά φιλάκια!!

    ReplyDelete
  12. Μ΄ αρέσουν πολύ αυτού του είδους τα παλαιού τύπου γλυκά ψυγείου!
    Εχω κι εγώ ένα αντίστοιχο και πραγματικά το αγαπώ.

    Ωραία και η light εκδοχή του. Και εμένα για να είμαι ειληκρινής το ένα φλιτζάνι ζάχαρη, πολύ μου φαίνεται!!

    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα Χρυσαυγή μου φαινόταν πολύ!

      Delete
  13. Eυκολο κι ωραίο το γλυκάκι σου Κική
    Δεν με πειράζει αν ειναι light.. όλα τα τρώω ;)

    Φιλιά

    ReplyDelete
  14. Κι όμως, αυτά τα γλυκάκια είναι και τα πιο νόστιμα! Πολύ "μαμαδίστικα"...

    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  15. Γεια σου και απο μένα!
    Είδα light γλυκό και ήλθα (όχι ότι δυσκολεύομαι με τα άλλα). Μ άρεσει που τόλμησες να πειράξεις αυτό το κλασσικό γλυκό και έκανες την ελαφριά εκδοχή (και προτιμώ την τρούφα απο πάνω αντί της σαντιγύ).

    ReplyDelete
  16. Κική είσαι ξελογιάστρα,το ξέρεις?

    ReplyDelete
  17. Και εγώ το προτιμώ με τρούφα! Η με λυομένη σοκολάτα...
    Θα έβαζα και κάποιο λικέρ στην κρέμα ή μπράντι...
    Με σκανδαλίζεις το ξέρεις? Τώρα όλο σκέφτομαι τι ωραίο που θα είναι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κράτα τα σκάνδαλα για κάποιο τραπέζωμα. Εγώ μόνο κλεφτά έφαγα ;-)

      Delete
  18. Γεια σου Κική από Αθήνα,
    Μας αρέσουν αυτά τα γλυκά, γιατί συνήθως είναι και ελαφριά. Να το πηράξω λίγο ακόμη... Θα του έβαζα επάνω και λίγο γλυκάκι του κουταλιού βυσσινο!

    ReplyDelete
  19. Και δεν το πειράζεις; :-)

    ReplyDelete
  20. Μμμμμ... Τι τραβάω η έρμη μεσημεριάτικα που βαριέμαι στη δουλειά και είπα να δω λίγο τι καλό μαγειρεύει η Κική... Μου τρέχουν τα σάλια, σχολώντας θα περάσω από το σούπερ μάρκετ να πάρω μπισκότα και κουβερτούρα... Θα το κάνω το απόγευμα, θα βάλω και λίγο κονιάκ μέσα.. Χικ!

    ReplyDelete
  21. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙΤΗ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΠΟΛΛΥ ΩΡΑΙΕς ΟΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΟΥ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ.ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΟΜΩΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΩ Η ΤΡΙΠΛΑΣΙΑΣΩ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ?Η ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ?Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ

    ReplyDelete
  22. Καλώς τηνε! Χαίρομαι που με παρακολουθείς!
    Δεν ξέρω πόσα άτομα θα είστε, αλλά η δόση είναιγια μικρό ταψάκι. Κάνε διπλάσια και βάλε τη στα κλασικά μακρόστενα πυρέξ. Καλή λύση είναι και το σαλάμι (μωσαϊκό) που το φτιάχνεις από τώρα και το βάζεις στην κατάψυξη. Διπλή δόση!

    ReplyDelete
  23. Σκεφτομαι να ψιλοκοψω φραουλες μεσα.Ή μηπως καλυτερα να τις στρωσω φετακια κατω απο την τρουφα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νιμίζω μέσα είναι μια χαρά!

      Delete
  24. Αν βαλω γαλα φρεσκο ποσο να βαλω;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δες ένα κουτί εβαπορέ στην ετικέτα πόση ποσότητα είναι. Πρόσθεσε και το νερό και έχεις την απάντηση. Δεν έχω μπροστά μου κουτί για να σε βοηθήσω.

      Delete