Friday, April 12, 2013

Χορτόσουπα

Πέρυσι (και πρόπερσι) το χειμώνα το είχα ρίξει στις χορτόσουπες πάνω σε μια απελπισμένη προσπάθεια να αδυνατίσω. Δίαιτα και καλά. Ξέρετε.. Εκείνες τις δίαιτες που τις ξεκινάς το πρωί, τις κάνεις μέχρι το μεσημέρι και το βράδυ καταλήγεις με κάτι πιτόγυρα με παρέα. Τι τα θες...Άμα δεν το ράψεις, όχι οι χορτόσουπες δεν σε σώζουν, αλλά τίποτα! Τελικά αδυνάτισα, αλλά όχι από τις χορτόσουπες. Απλά το έραψα!
Χορτόσουπες όμως έφτιαξα. Σε διάφορες versions και μου άρεσαν πολύ, παρόλο που εγώ δεν είμαι και πολύ της σούπας. Μου άρεσαν γιατί είχαν λαχανικά που λατρεύω. Επίσης τις έκανα και τη Μεγάλη Βδομάδα που νήστευα.

Αν νηστεύετε (ή κάνετε δίαιτα και καλά), ή θέλετε να κάνετε αποτοξίνωση έστω, μπορείτε να δοκιμάσετε να φτιάξετε σουπίτσα με τα λαχανικά που αγαπάτε περισσότερο. Ενδεικτικά σας δίνω τα υλικά από μία από αυτές που έχω κάνει, ενώ στις φωτό βλέπετε δύο διαφορετικές.

Χορτόσουπα
1 πράσο
3 κρεμμυδάκια
1 σέλερυ
200 ml λιωμένη κολοκύθα
2 σέσκλα
5 καρότα
λίγο ελαιόλαδο
αλάτι (ή κύβο λαχανικών)
πιπέρι


Άλλα λαχανικά που μπορούμε να βάλουμε:
Κολοκυθάκια
Κρεμμύδι
Πατάτα
Μπρόκολο
Λάχανο
Κουνουπίδι


Πλένουμε και καθαρίζουμε τα λαχανικά μας.
Βράζουμε τα λαχανικά μας με νερό που θα προσθέσουμε, είτε όλα μαζί από την αρχή ψιλοκομμένα (ή κομμένα στο μέγεθος που θέλετε), είτε μπορούμε να ξεκινήσουμε το βράσιμο με τα σκληρά λαχανικά (καρότο, σκληρά μέρη μπρόκολου/κουνουπιδιού) και αφού βράσουν 5-10 λεπτά να ρίξετε και τα λαχανικά που βράζουν πιο γρήγορα (φουντίτσες μπρόκολο, κουνουπίδι, κρεμμυδάκια κλπ).
Τη σούπα μπορούμε να την αφήσουμε όπως είναι αφού βράσει, ή να τη λιώσουμε σε μπλέντερ και να την κάνουμε βελουτέ.
Αν δεν την φτιάχνετε για δίαιτα, συνοδέψτε τη με κρουτόν ή με ολόκληρες φέτες φρυγανισμένου ψωμιού!

15 comments:

  1. Τρελλαίνομαι όμως!

    ReplyDelete
  2. Τι ώρα τρως τη σούπα για δίαιτα;; θέλω να κάνω κι εγώ!!!
    Καλημέρα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ό,τι ώρα πεινάς! Και άσε τις χαζομαρες! Δεν έχεις ανάγκη!

      Delete
  3. Deli,είναι από τα πιο αγαπημένα,μόνο που πεινάς γρήγορα!
    Νοστιμότατη η χορτόσουπα,μόνο η κολοκύθα δε μ΄αρέσει-κολοκυθάκια στη θέση της
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε, άμα πεινάς, ξανατρώς! χαχα!

      Delete
  4. Τέλεια! Και με το φρυγανισμένο ψωμάκι που προτείνεις ακόμη καλύτερη! Μιαμ μιαμ!!!!

    ReplyDelete
  5. πολύ καλή η χορτόσουπα σου ..μπράβο σου να σαι καλά

    ReplyDelete
  6. Νόστμη η σούπα σου Κική!!Εύκολη συνταγή καί ότι πρέπει γιά τήν διαίτα!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  7. Έχω χρόνια να φάω χορτόσουπα. Παλιά την έφτιαχνε ο πατέρας μου και την έκανε όπως προτείνεις στο μπλέντερ. Μου έβαλες φοβερή ιδέα. Θα τη δοκιμάσω τη συνταγή γιατί φαίνεται πεντανόστιμη.

    Ευχαριστούμε

    ReplyDelete