Monday, March 2, 2015

Πέννες με σολομό και μάραθο



Ξεκινάω το μήνα με το αγαπημένο μου φαγητό: ζυμαρικά. Κι όταν συνδυάζεται με σολομό και είναι εύκολο, γρήγορο και light, είναι ακόμα καλύτερο. Συμπαθάτε με για τη βιαστική φωτό, αλλά όταν σε κοιτάζουν με ανυπομονησία ένα ζευγάρι μάτια, φωτογραφία της προκοπής δεν έχει. Μάλλον θα πρέπει να το ξαναφτιάξω και να το ξαναφωτογραφίσω. 



Καλό μήνα λοιπόν και εύχομαι να δούμε λίγο άνοιξη γιατί σε λίγο θα βγάλουμε λέπια!

Πέννες με σολομό και μάραθο
Υλικά για 2
250 γρ. πέννες
250 γρ. καπνιστό σολομό
3-4 κ. σ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
μια φουντίτσα μάραθο ψιλοκομμένο
αλάτι


Εκτέλεση
Βράζουμε σε αλατισμένο νερό τις πέννες σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας. 
Στο μεταξύ, κόβουμε τον σολομό σε μικρά κομμάτια.
Όταν γίνουν τα ζυμαρικά, σουρώνουμε.
Τα ξαναβάζουμε στην κατσαρόλα και προσθέτουμε τον σολομό. Ανακατεύουμε να πάει παντού.
Αποσύρουμε την κατσαρόλα από το ζεστό μάτι (αν την έχετε ακόμα εκεί) και ρίχνουμε και το γιαούρτι και τον μάραθο.
Ανακατεύουμε και σερβίρουμε αμέσως.

Καλό μήνα!

4 comments:

  1. Καλό μήνα Κική μου!!Καταπληκτική συνταγή!!
    Ενα πιάτο ελαφρύ καί πολύ νόστιμο!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Τι ωραία που υποδεχομαστε το νεο μηνα με αυτη την αναρτηση;;;
    Καλό μήνα και καλό ξημέρωμα :)

    ReplyDelete
  3. Καλό μήνα, τρελαίνομαι για σολωμο με μακαρόνια αλλά δεν εχω σκεφτεί ποτέ να βάλω και γιαουρτι.

    ReplyDelete
  4. Εμένα πάντως η φώτο μου άνοιξε την όρεξη κοπελιά!
    Πανεύκολο πιάτο και πόσο μου αρέσει που ετοιμάζεται τόσο μα τόσο γρήγορα!
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete