Wednesday, August 19, 2015

Ντιπ μελιτζάνας-πιπεριάς Φλωρίνης

Η Μαρίνα μου γράφει συνταγή για ένα ντιπ, βουλγάρικη συνταγή, που έμαθε από φίλη. Τις μελιτζάνες τις αγαπώ όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Τις πιπεριές Φλωρίνης τις αγαπώ από χρόνια. Οπότε, είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει!


Αντί να...ντιπάρετε με κανένα κριτσινάκι, δοκιμάστε το επίσης σαν συνοδευτικό σε ψητά. Εγώ συνόδεψα το φιλέτο κοτόπουλο που είχα ψήσει. Δοκιμάστε το και είμαι σίγουρη ότι θα το επαναλάβετε όπως κι εγώ!


Ντιπ μελιτζάνας-πιπεριάς Φλωρίνης
Υλικά για ένα μπωλ
2 μεγάλες μελιτζάνες φλάσκες
3 μέτριες πιπεριές Φλωρίνης
1 σκελίδα σκόρδο
αλάτι
λίγο λάδι
λίγο μπαλσάμικο (ή κανονικό ξύδι)


Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στο γκριλ, σε δυνατή θερμοκρασία.
Σε ταψί φούρνου στρώνουμε χαρτί ψησίματος.
Ψήνουμε σε δυνατή θερμοκρασία για 20-25 λεπτά. ενώ ενδιάμεσα τα γυρίζουμε από την άλλη πλευρά. Προσοχή γιατί μπορεί οι πιπεριές να γίνουν λίγο νωρίτερα. Μην φοβηθείτε αν οι πιπεριές κάνουν μαύρη κρούστα επάνω. Θα φύγει μετά με το καθάρισμα.
Βγάζουμε τις πιπεριές και τις βάζουμε αμέσως σε πλαστική σακούλα φαγητού. Την κλείνουμε καλά και τις αφήνουμε εκεί για λίγα λεπτά. Αυτό βοηθάει να φύγει πολύ εύκολα η εξωτερική σκληρή φλούδα της πιπεριάς.
Βγάζουμε και τις μελιτζάνες. Τις κόβουμε στη μέση και με τη βοήθεια κουταλιού και τις καθαρίζουμε από τη φλούδα.
Καθαρίζουμε και τις πιπεριές από φλούδα και σπόρια.
Βάζουμε στο μπλέντερ λίγο από τη μελιτζάνα και 1 σκελίδα σκόρδο. Τα λιώνουμε καλά.
Βάζουμε όλη την υπόλοιπη μελιτζάνα και πιπεριές στο μπλέντερ μαζί με λίγο μπαλσάμικο και λίγο ελαιόλαδο και τα λιώνουμε.
Βάζουμε το ντιπ σε μπωλ, αλατίζουμε, δοκιμάζουμε, διορθώνουμε τη γεύση αν χρειάζεται και σερβίρουμε.

No comments:

Post a Comment