Tuesday, November 3, 2015

Σαλάτα με φαγόπυρο

Στο ντουλάπι μου βρίσκεται μια συσκευασία με φαγόπυρο, σχεδόν έξι μήνες. Όλο πως θα το δοκιμάσω και όλο το ξεχνούσα. Εκτός από το ότι το ξεχνούσα, με είχε επηρεάσει και λίγο η κουμπάρα μου που μου το έστειλε, λέγοντας ότι δεν της παρα-αρέσει. Ή μήπως είπε ότι δεν της αρέσει όπως μυρίζει; Ούτε που θυμάμαι πια! Όπως και να έχει, είχα ξεχάσει να το χρησιμοποιήσω. Μέχρι που έρχεται εκείνη η μέρα, που έχεις ξεμείνει από τα πάντα και δεν έχεις χρόνο να πας σούπερ μάρκετ. Και φυσικά, θυμάσαι το φαγόπυρο :-p


Το φαγόπυρο ή μαυροσίταρο, είναι ένα ψευδοδημητριακό. Μοιάζει με το σιτάρι και εμφανισιακά μόλις μαγειρευτεί, αλλά και γευστικά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες, πρωτεΐνη, φλαβονοειδή, αντιοξειδωτικά, δεν περιέχει γλουτένη κλπ. Πολλά μπορείτε να διαβάσετε εδώ, εδώ κλπ

Να θυμάστε ότι η αναλογία φαγόπυρου με νερό, είναι 1 μέρος φαγόπυρο, 2 μέρη νερό και χρησιμοποιείται όπως το ρύζι.



Σαλάτα με φαγόπυρο
Υλικά για μια μεγάλη σαλατιέρα
2/3 κούπας φαγόπυρο
1, 5 κούπα νερό
1 ντομάτα
1/2 πιπεριά κίτρινη
1 καρότο πολύ ψιλοκομμένο
1-2 κ. σ. μπαλσάμικο
1-2 κ. σ. ελαιόλαδο
λίγες ελιές
αλάτι


Εκτέλεση
Βάζουμε το νερό να βράσει.
Ξεπλένουμε το φαγόπυρο και το βάζουμε να βράσει όταν πάρει βράση το νερό. Προσθέτουμε λίγο αλάτι.
Βράζουμε μέχρι να τελειώσει το νερό (δεν παίρνει πολύ χρόνο).
Αφήνουμε να κρυώσει λίγο.
Μέσα στη σαλατιέρα βάζουμε το καρότο και την πιπεριά.
Καθαρίζουμε μερικές ελιές και τις κόβουμε κομμάτια.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά.
Ρίχνουμε λίγο λάδι και μπαλσάμικο.
Αλατίζουμε αν χρειάζεται.

Είναι πολύ νόστιμο! Συνόδεψε το ψάρι μας!

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

9 comments:

  1. Ούτε που το έχω δοκιμάσει! Αλλά για να το λες εσύ, αξίζει μια δοκιμή ;)

    ReplyDelete
  2. Χρησιμοποιώ πολύ το αλεύρι φαγόπυρου!!!
    Σε σπόρους δε το έχω αγοράσει! Θα τη δοκιμάσω σίγουρα τη σαλάτα σου!!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραία σαλάτα, πολύ θρεπτική!

    ReplyDelete
  4. Δεν το έχω δει ποτέ αυτό το δημητριακό, θα ήθελα όμως να το δοκιμάσω...Η σαλάτα δείχνει πολύ νόστιμη! Καλημέρα από την αλλοδαπή, ΧΟΧΟ

    ReplyDelete
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει. Αλλά άμα μοιάζει με το στάρι θα μου αρέσει τότε.
    Ωραία σαλάτα πάντως φαίνεται.

    Φιλιά :)

    ReplyDelete
  6. Η σαλατα ειναι ΠΟΛΥ ωραια!!!Ευχαριστω

    ReplyDelete
  7. Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές απλά τέλειο

    ReplyDelete