Thursday, March 3, 2016

Παλμιέ με νουτέλα

Τις τελευταίες μέρες,  τα 24ωρα φαίνονται μικρά. Οι ώρες δεν φτάνουν για όλα όσα πρέπει και θέλω να κάνω. Καλά. Αυτό δεν είναι νέο βέβαια. Συμβαίνει πάρα πολύ συχνά. Υπάρχουν όμως μερικές μέρες που η "μέρα" μου τελειώνει κατά τις 2 τη νύχτα. Και την επόμενη πάλι από την αρχή. Αποτέλεσμα του τρεξίματος ήταν να μην προλάβω να βάλω ποστάκι για την Τσικνοπέμπτη. Γι' αυτό θα σας αποζημιώσω με ένα τέλειο και απλούστατο γλυκάκι!


Το κοριτσάκι μου, γυρίζοντας από ένα ταξίδι, μου έφερε ένα μικρό βιβλιαράκι γεμάτο με συνταγές με νουτέλα. Μεγάλος πειρασμός μιλάμε! Ήδη έχω κάνει κάποιες! Μια πολύ εύκολη, γρήγορη και απλή σας γράφω σήμερα. Στο βιβλίο ήταν με καρύδα, αλλά επειδή δεν αρέσει σε όλους την παρέλειψα. Δοκιμάστε τα και είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσουν!


Παλμιέ με νουτέλα
Υλικά
1 φύλλο σφολιάτας (από τη συσκευασία με τα 2 φύλλα)
νουτέλα (περίπου 150 γρ.)

Εκτέλεση
Ξεπαγώνουμε το ένα φύλλο σφολιάτας. Το ξεπαγώνουμε στη συντήρηση του ψυγείου για να μην μαλακώσει πολύ.
Αφού ξεπαγώσει, βάζουμε χαρτί ψησίματος σε ταψί, απλώνουμε το φύλλο κατά πλάτος και απλώνουμε επάνω τη νουτέλα να πάει παντού.


Ρολάρουμε το φύλλο από πάνω και από κάτω προς το κέντρο ταυτόχρονα (τοποθετήστε το φύλλο όπως στη φωτογραφία, έτσι ώστε να βγουν αρκετά κομμάτια παλμιέ).
Μεταφέρουμε το ταψί (ή μόνο το χαρτί με το φύλλο) πάλι στο ψυγείο για μισή ώρα (ή για 10-15 λεπτά στην κατάψυξη) για να παγώσει λίγο και να μπορούμε να το κόψουμε ευκολότερα.
Βγάζουμε το ταψί από το ψυγείο και προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Κόβουμε το φύλλο ανά ένα εκατοστό περίπου και αραδιάζουμε τα κομμάτια πάνω στο ταψί.


Ψήνουμε για 15 λεπτά. 


Απολαμβάνουμε ζεστά ή κρύα.


Καλό πσκ!

2 comments:

  1. Ευκολα και πολύ νόστιμα Κική μου!!
    Θα τα δοκιμάσω!!Φιλιά!!

    ReplyDelete
  2. Που να προλάβεις Κική μου. Με τόσα που κάνεις η μέρα (και η νύχτα) δεν σου φτάνει.

    Πάντως αυτά τα παλμιέ είναι τέλεια. Μπορώ να φάω τη λαμαρίνα μόνη μου ;)

    Σε φιλώ :)

    ReplyDelete